poniedziałek, 30 maja 2011

Visual Studio 2010: Sharepoint Connection Error

Uruchomiłem Visual Studio 2010, wybrałem utworzenie nowego projektu SharePoint2010 -> Visual Web Part i przy próbie połączenia się ze stroną SharePointa ...

... otrzymałem komunikat "Sharepoint Connection Error"
Zacząłem sprawdzać posiadane uprawnienia: na maszynie miałem prawa administratora, był tam zainstalowany SharePoint Server gdzie byłem członkiem grupy "Farm Administrators". Byłem również członkiem grupy "Site Collection Administrators" strony z którą chciałem się połączyć. Gdzie tkwi więc problem?

Bazy danych!

Rozwiązaniem okazało się utworzenie dla mojego konta loginu na serwerze bazy danych SharePointa i utworzenie user mapping z rolą db_owner dla baz:

  • konfiguracyjnej
  • AdminContent
  • bazy z zawartością dla mojej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz