wtorek, 22 lutego 2011

Komunikat "Nie można odnaleźć listy" na stronach typu Wiki

Pewnego dnia modyfikując stronę wiki, chciałem wprowadzić referencję do dokumentu, otworzyłem zgodnie z notacją wiki nawiasy '[[' i... przeczytałem komunikat "Nie można odnaleźć listy" ("List not found").

Co się stało?

Rozwiązanie znalazłem tutaj:
'list not found' and 'A binding instance has already been associated...' when using '[[' wiki syntax

Faktycznie, jakiś czas temu musiałem zapewnić dostęp do witryny SharePointa po FQDN. W związku z tym dodałem do strony IIS drugi binding:


A teraz okazało się to problemem, bo z powyższego posta wynika, że połączenia się dublują. Rozwiązaniem w tym przypadku była modyfikacja pierwszego powiązania poprzez podanie host name (z "generic binding" zrobiłem "specific binding"):


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz